marți, 29 iunie 2010

Buzunarul-inimă

V-am mai spus despre el aici:
Activitate practică: buzunarul inimă

L-am făcut şi noi în una din ultimele ore, cu un deosebit succes la copii :). Pentru că Ziua Mamei a trecut, l-am creat în două scopuri:
  • - pentru a păstra în el bileţele cu versete biblice, fiecare copil scriind pe buzunarul lui: „Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece”
  • - un buzunar comun pentru panoul grupului, în care am adunat bileţele pe care fiecare copil a scris ce i-a plăcut la cursurile noastre şi dacă vrea să le continuăm. (despre conţinuturile lor în altă postare :) ). Pe acesta am scris: Hristos împărtăşit copiilor.

Pentru găuri am folosit nişte perforatoare mici, le-am găsit la birotică.


Copiilor le-a făcut o deosebită plăcere această activitate:

N.C.

Niciun comentariu: