vineri, 22 iunie 2018

Minunate cărți de rugăciuni pentru copii



Două cărți de rugăciuni inedite au apărut la Editura Agaton. Ele depășesc formatul clasic și vin cu o multe imagini minunate, atât de necesare genererației contemporane de copii. E un proiect pregătit cu multă dragoste și atenție pentru cei mici.

„În legătură cu Cerul. Carte de rugăciuni pentru copii până în 10 ani”

Puteți răsfoi și  comanda aici.




„De vorbă cu Dumnezeu. Carte de rugăciuni pentru copii (10-13 ani)

Puteți răsfoi și  comanda aici.






Impresii de la câțiva părinți:

„Îmi plac foarte mult fiindcă sunt complete, rugăciunile sunt scurte și ușor de memorat, au trasate "reguli" sau direcții clare în ce privește momentele rugăciunii,  modul simplu în care se pot ruga copiii. Simt o dorință de a-i determina pe copii să iubească rugăciunea și de a o face parte din viața lor. Asta  m-a bucurat mult la aceasta carte.
Aaa și mă bucura enorm rugăciunile pentru țară!”
Alexandra Miu, Cristian



„Eu am cumpărat cartea "În legatură cu Cerul". Dimineața citim de acolo rugăciunile și am observat ca îi place și Anastasiei, fetița mea de 3 ani, că e ilustrată. Pe ea acum o atrag imaginile, icoanele. Îmi plac și recomandările pentru părinți despre cum să ne rugăm seara, cum să mulțumim, cum să-i iertăm pe cei ce ne-au supărat, cum să cerem ajutor pentru ziua următoare. Sfaturile ce se dau pentru a avea un somn liniștit sunt bune. Și rugăciunile către Maica Domnului sunt foarte frumoase.”
Bianca Stratulat, Cisnădie



 „Persoanele cerești sunt explicate într-un mod dulce, prietenos, care trezește dorința de a păstra legătura cu Ele.”
Monica Valeanu, Cristian

2 comentarii:

Aurelia spunea...

Natalia, mulțumim de dăruire!
Am primit cărticelele astăzi și așa delicate și mângâietoare mi-au părut!
Mă bucur că am fost inspirată și am luat încă un set pentru prietenele copiilor!
Doamne, ajută!

Aurelia spunea...

Natalia, mulțumim de dăruire!
Am primit cărticelele astăzi și așa delicate și mângâietoare mi-au părut!
Mă bucur că am fost inspirată și am luat încă un set pentru prietenele copiilor!
Doamne, ajută!