joi, 21 iunie 2012

Arborele familiei


Ideea a venit de la Elenie.Eu am adaptat-o pentru orele de cateheză, care presupun mai mulţi copii, deci mai multe familii. Fraţii au lucrat în echipă, având aceeaşi familie, iar pe copiii mai mici (6-7 ani) i-am asociat cu un copil mai mare (10 ani) care să îi ajute.

Am folosit:
1.       Şablonul pe care l-am făcut după modelul de la Elenie.



2.       Iconiţe alese pentru fiecare membru al familiei şi câte una mai mare cu Domnul Hristos, centrul familiei ortodoxe. Eu am 12 copii din 7 familii, aşa că am printat color iconiţe pentru toţi membrii acestor 7 familii. Pun mai jos documentul meu word, poate vă ajută.


3.       Mici poze printate cu fiecare membru, acolo unde am avut. E ceva în plus faţă de ideea originală, dar mi s-a părut important pentru copii să vadă figura, nu doar icoana ocrotitorului.


Paşi:
1.       Colorarea copacului
2.       Împărţirea iconiţelor (am făcut un fel de joc din asta – eu strigam ce sfânt disponibil am în mână, iar cei care aveau un membru cu numele respectiv şi aveau nevoie de icoana lui trebuiau să ridice mâna; cine cerea primul primea)
3.       Lipirea iconiţelor sfinţilor protectori
4.       Lipirea pozelor
5.       Decuparea foii şi lipirea ei pe un carton A4 colorat
6.       Perforare şi legare cu panglică pt. agăţat


Copiii, dar şi părinţii lor, au fost foarte încântaţi, iar panourile stau acum la loc de cinste în casele lor.
N.

Niciun comentariu: