1. Joc
de pantomimă
Unul dintre copii va fi povestitorul, altul va face pantomima. Daţi
povestitorului un text cu pilda redactată la nivelul lor de înţelegere, cu
accente pe acţiune şi sentimente – fiul care vine să îşi ceară partea de avere,
tatăl care se întristează, fiul lacom care ia totul şi pleacă, care joacă
jocuri de noroc, risipeşte banii, foamea, slujba de porcar, revelaţia
întoarcerii, întoarcerea şi bucuria finală – care va fi mimată de toţi copiii.
2. Decizii
bune/rele – desene la minut
Pe rând, după cum vor, câte un copil iese la tablă (clipboard sau ce
aveţi la dispoziţie) şi are 60 de secunde să reprezinte prin desen o decizie
care poate fi BUNĂ sau REA. După încheierea timpului, restul copiilor trebuie
să ghicească despre ce decizie este vorba, să spună dacă e bună sau rea şi DE
CE.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu