vineri, 7 decembrie 2012

Activitate practică: scena Naşterii Domnului

Rezultatul final este cam aşa:


Proiectul se poate realiza cu o grupă de copii la HIC sau acasă.
Materiale:
  • - 8 foi de carton, pe care să imprimaţi schiţele de decupat, descărcate de aici. Dacă în loc de varianta din imagine, vreţi ca Pruncul să fie aşezat în iesle, mai trebuie o foaie de carton, pe care să imprimaţi ce găsiţi aici.
  • - culori sau carioci (prima dată se colorează)
  • - forfecuţe (apoi se decupează)
  • - lipici (apoi se lipeşte)
N.

4 comentarii:

Pr. CIRSTEA CIPRIAN spunea...

Minunat ceea ce faceti!
Am lucrat cu copii din grupul catehetic cam tot ce ati postat aici.
Multumim si mai asteptam materiale tot atat de interesante.

Natalia spunea...

Mă bucur, părinte, că v-au fost de folos. Pomeniţi-ne în rugăciuni, să putem continua.
Praznic cu bucurie!

Alina-Nicoleta spunea...

Am făcut și eu ceva asemănător, dar băiețelul meu e prea mic pentru astfel de activități. Chiar și așa, i-a plăcut, așa că la anul o vom pune în aplicare din nou, după modelul de aici. Mulțumim tare mult.
Doamne ajută! Pace și bucurie sfântă!

Natalia spunea...

Cu drag, Alina! Şi copiilor mei de la HIC le-a plăcut mult, mai ales că am lucrat în echipă - băieţii au făcut lemnăria, iar fetele personajele.
Bucurie sfântă!